eerlijkere en deugdelijkere rechtspraak

In Nederland is de rechtspraak ernstig verloederd, iedere burger kan van straat geplukt worden en veroordeeld worden voor een moord die hij of zij niet gepleegt heeft, met een burger initiatief voor jury rechtspraak moet er een eind gemaakt worden aan dit onbetrouwbare en gevaarlijke recht systeem.

Burgers van Nederland willen een eerlijkere en betrouwbaarder juryrechtspraak systeem.

Dat in de huidige rechtspraak het OM niets meer hoeft te bewijzen om iemand voor moord tot zware gevangenis straffen veroordeeld te krijgen. Gewone burgers zoals Ina Post, Lucine B., Kees B., twee van Putten, Ernst Louwes, Louise Haageman, Henk Haalboom en vele anderen hun leven werd kapot gemaakt door dit onbetrouwbare en ondeskundige rechtspraak systeem waarbij het imago belangrijker is dan waarheidsvinding of een burger zijn of haar leven.

Een jury rechtspraak omdat burgers veel gerichter zijn op waarheidsvinding omdat zij niet geroutineerd zijn, en een strafbaarfeit ook echt aangetoond willen zien voor zij iemand kunnen veroordelen zonder in gewetensnood te komen. Een rechter commisaris het onderzoek leid, en politie en justitie het verboden word om mensen te veroordelen in de media voor een jury uitspraak heeft gedaan. Een verdacht is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
07-01-2011
Closed
Dhr. Sablerolle

about 5 years

No news about this petition yet.