Dijken en waterkeringen aan wettelijke normen voldoen

De Nederlandse dijken en waterkeringen voldoen nog voor een groot deel niet aan de wettelijk gestelde norm. Hiermee komt de veiligheid van ons allen in gevaar. Wij eisen dat u als regering nog dit jaar begint met het aanpassen van onze dijken en aan deze wettelijk gestelde norm gaan voldoen.

Vanwege te weinig belangstelling/ ondertekeningen gaat de haalbaarheid van deze petitie niet slagen. Tot mijn spijt heeft dit toch zeer belangrijke initiatief te weinig ondertekeningen voor de tijd die er is om het in te dienen. Mijn dank voor uw ondertekeningen.

Wij inwoners van Nederland

Wij constateren dat onze dijken en waterkeringen voor zeker 75% niet voldoen aan de wettelijke norm en hiermee komt onze veiligheid als inwoner van dit land in gevaar. Wij dulden geen uitstel tot 2015 maar verwachten nog dit jaar actie van u als regering om hier concreet iets aan te doen. Breng de dijken en waterkeringen op peil.

Wij verzoeken u de Nederlandse dijken en waterkeringen op peil te brengen en te laten voldoen aan de wettelijk gestelde normen.

Current status

This petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
minister
17-05-2012
Closed
Ginette Logt

T. Janssens
Tolbert
nvt
P Spaans
Heiloo
Monique van Elzakker
Lepelstraat
Jeroen de Bruïne
Tempe, Arizona (USA)
Grootvader van kleine schatten van kinderen in "Holland"
Hendrik Alo Veurman
Oosterstreek
over 4 years

No news about this petition yet.