You, the petitioner

De klantenservice van Trans Link Systems deugt niet

16 signatures

Dankzij de monopoliepositie van Trans Link Systems worden klachten niet of nauwelijks correct afgehandeld. De consument wordt van het kastje naar de muur gestuurd, de 'klantenservice' van Trans Link Systems maakt loze beloftes en aan het eind de rit is de consument de dupe van dit wanbeleid

Petition

We

gedwongen gebruikers van de ov-chipkaart

 

observe

dat de klantenservice van Trans Link Systems enkel klachten weerlegt en geen oplossingen biedt. Zelfs wanneer wij, de gebruikers van de ov-chipkaart, in ons recht staan, trekt Trans Link Systems de handen van het door hen veroozaakte probleem af en stuurt ons van de kast naar de muur.

 

and request

Trans Link Systems en de regering hun verantwoordelijkheid te nemen voor de falende klantenservice van Trans Link Systems. De processen dienen klantgericht te zijn!

Current status

This petition is not open to collect signatures.

 

Details

Addressed to:
Tweede Kamer 
Petition desk:
Closing date:
2016-06-28 
Status:
Withdrawn 
Lead petitioner:
Suzanne de Bruijn 

History

Signatures