Buitenspeelruimte blije hoek

De Blije Hoek verdient beter!

Het oudste kinderdagverblijf van NL, De Blije Hoek te Dordrecht, wordt door de COKD gesloten. Veel klanten zijn het niet eens met dit besluit. Maar de respectloze manier van afhandeling en communicatie naar ouders en personeel toe, stoort nog het meest. Steun hen met je stem!

Ouders, personeel en kinderen van toen en nu, branchepersoneel en mensen met hart voor de stad Dordrecht

De argumenten die de COKD opvoert voor sluiting zijn feitelijk te weerleggen. Sluiting is een keuze, geen 'noodzaak', zoals de directie stelt. De COKD wil kinderen en leidsters van elkaar scheiden en overplaatsen naar andere locaties. Waarheen en wanneer wordt steeds pas op het laatste moment duidelijk gemaakt, wat resulteert in het plotselinge vertrek van kinderen en personeel. Met deze handelswijze creƫert de directie een onveilig pedagogisch klimaat.

Wij verzoeken verschillende instanties en partijen de besluitvorming van deze marktleider onder de loep nemen. Er mag en hoeft niet klakkeloos een einde gemaakt worden aan ruim 135 jaar geschiedenis. Bovendien moet kritisch gekeken worden naar de onverantwoorde sluitingsprocedure. Vijf ouders steken hun nek uit, maar de COKD-directie mag niet langer menen en verkondigen dat het alleen om die 'paar ontevreden ouders' gaat. De Blije Hoek verdient beter.

Sign this petition

Addressed to:
16-05-2016
Signable
Hindele Boas

Sanne Buitenhuis
Rosanne Boas
Barry Oosterwaal
joris koekkoek, ouder
ouder
over 4 years

No news about this petition yet.