Er is nieuws!

1974389 773275912742215 8184606935799410271 o

Café The Zen moet cultureel podium The Zen worden

Café The Zen vervult al 11 jaar, zonder subsidie, de rol van cultureel podium in Amsterdam-Oost met een urban programmering voor elk budget. Het pand voldoet echter niet aan de eisen van een podium. Help ons de Gemeente Amsterdam te overtuigen dat cultureel podium The Zen er móét komen.

Amsterdammers, bezoekers van Café The Zen, artiesten en liefhebbers van reggae en wereldmuziek

• Dat de bestaande culturele organisaties in Amsterdam-Oost geen programma bieden dat aansluit op onze behoeften en wensen, dat er voor Amsterdammers met een niet-westerse achtergrond geen locatie is.

• Dat Café The Zen de functie van podium voor urban arts al tien jaar met succes vervult, maar dat het pand niet aan de eisen voor een volwaardig cultureel podium voldoet en de programmering noodgedwongen moet inperken.

aan Café The Zen een geschikte locatie ter beschikking te stellen waar wij van cultuur kunnen genieten en kunnen creëren, of hen te ondersteunen bij het geschikt maken van de huidige locatie zodat Café The Zen de rol van podium voor urban arts op een volwaardige manier kan vervullen.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

02-03-2020
Maurits Kappar
Organisatie:
Café The Zen

Afspraak petitie bevestigd door Gemeente Amsterdam!

Goed nieuws mensen, de Gemeente Amsterdam heeft bevestigd dat we onze petitie op 2 maart a.s. mogen aanbieden op het Stadsdeelkantoor Oost.

+Lees meer...

De nieuwe locatie voor ons culturele podium is hard nodig, mensen! We hebben nog twee weken te gaan, dus deel de petitie aub zoveel mogelijk in jullie netwerk. Power to the People! Blessings Maurits en Astrid

14-02-2020

21 en 22 februari Café The Zen Final Dance Weekender

Greetings Zen Family! Na ruim 11 jaar is het helaas zover: per 1 maart 2020 gaan de deuren van Café The Zen aan de Molukkenstraat 2 sluiten. Natuurlijk zullen we er alles aan doen om een andere locatie te vinden waar we als volwaardig cultureel podium een doorstart kunnen maken. Daarbij hebben we jullie steun hard nodig.

+Lees meer...

We hebben nog tot 1 maart de tijd om onze petitie door zoveel mogelijk mensen te laten ondertekenen. Daarna zullen we de petitie aanbieden aan de Gemeente Amsterdam. So spread the word! En kom op 21 en 22 februari lekker genieten @ Café The Zen Final Dance Weekender . Tot die tijd zijn we gewoon open van donderdag tot en met zondag, en hebben we elke vrijdag en zaterdag programma, dus check ook onze Facebookpagina! Blessings, Maurits en Astrid

24-01-2020

Sluiting en uitnodiging Café The Zen Final Dance Weekender