#blauwbordmoetblijven

De NS gaat het grote, blauwe bord weghalen van Utrecht Centraal. Er komt een nieuw, digitaal bord. Uit nostalgische gevoelens vinden wij dat het blauwe bord moet blijven!

niet vaak klagende en regelmatig tevreden reizigers van NS

dat de NS aan het einde van deze maand het grote, blauwe bord van Utrecht Centraal wil weghalen en er een nieuw, digitaal bord wil plaatsen (http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/392633)

Om het grote, blauwe bord te handhaven. Velen (ook jongeren) hebben nostalgische gevoelens bij het blauwe bord, hét kenmerk van Utrecht Centraal.

Redenen: ) Het ratelende geluid van de omslaande bordjes is prachtig. *) De grappige foutjes van het bord: intercity naar Amersfoort via Innsbruck en Zell am See, bijvoorbeeld. *) Afspreken onder het blauwe bord kan dan niet meer! *) Een nieuw, lichtgevend, groot, digitaal bord moet bijna wel lelijk zijn. *) ** vul maar aan ***

Onderteken deze petitie

Nieuwtjes

Eerder toegevoegd

Petitie #blauwbordmoetblijven vrijdag 28 oktober aangeboden aan NS

NS begint morgen, vrijdag 28 oktober 2011, met het verwijderen van het grote blauwe bord op station Utrecht Centraal. Op dat moment zal de petitie #blauwbordmoetblijven worden aangeboden aan Wim Fabries, directeur Vervoer bij NS Reizigers. Het overhandigen zal plaatsvinden rond 14.00 uur.

+Lees meer...

Media en geïnteresseerden zijn van harte welkom, natuurlijk onder het blauwe bord. (Alle ondertekeningen die na donderdag 27 oktober 2011 om 19.00 uur binnenkomen, zullen zeer waarschijnlijk niet worden aangeboden aan NS.)

27-10-2011 | Petitie #blauwbordmoetblijven