betaalbaar reizen kan dat?

De prijzen van Veolia zijn drastisch gestegen, het maakt het ritje naar je werk dat je zelf moet betalen niet prettig. Als je minima bent heb je ook pech gehad, een dagje naar je familie of vrienden zit er niet in. Wist je dat je nu voor 2 uur reizen 8 euro betaald? Voor juli 2011 was dit 5,50 euro.

minima, mileubewuste en afhankelijke reizigers en mensen die het ook uitbuiterij van de burger vinden

De busschauffeurs staken, de regering lost het op zeggen ze, maar wie zijn hier weer de dupe van wij de burgers? Sinds juli 2011 is iedereen verplicht zijn buskaart weg te gooien en over te stappen op een plastic geldtrekkende regeringskaart. Wat is het voordeel? De mensen die het gebruiken hebben alleen maar financiële nadelen. Met de ov-chipkaart ben je dubbel zo duur uit en met een kaartje in de bus betaal je 8 EURO voor 2 UUR reizen.

Dat de dagkaarten weer terugkomen en de tarieven aangepast worden, zodat het voor iedereen weer betaalbaar is om te reizen. Het moet goedkoper zijn met het openbaar vervoer dan met een auto. Dat zou het mileu ook ten goede komen.

Sign this petition

Venray
Rogér; van de familie Lousberg
Maastricht
NATIONALISEREN en de BANKSTERS kunnen niet meer DIKKE WINST maken!
almost 4 years
almost 4 years
W. Cuypers
Schinnen
natasja van wersch
landgraaf
Van de Rieth
Weert

No news about this petition yet.