Benzineprijs onacceptabel

1.76 voor een liter benzine. Ik denk dat de mensen zich net zo ergeren als ik. Maar klagen heeft geen zin. Iedereen gaat gewoon door met rijden omdat je geen keus hebt. Maar genoeg is genoeg! Teken aub de petitie en laat zien hoe machtig wij (benzinetankers) zijn! groet M.

(benzinetankers) alle mensen die benzine (diesel, lpg, benzine) tanken en zich doodergeren aan de prijs

1. Dat de files in Nederland door de benzineprijs die al meer dan 10 jaar ontzettend hoog is NIET opgelost is.
  2. Kwartje van Kok afgeschaft moet worden. De gulden is weg dus deze wetgeving moet ook weg.
  3. Een auto is een primaire levensbehoefte en geen secundair levensbehoefte. Daardoor is er hier geen sprake van 19% btw maar van 6% btw.
  4. Elektrisch rijden en openbaar vervoer is geen antwoord op benzine rijden.

Dat Melanie Schultz van Haegen, de minister van infrastructuur en milieu vriendelijk verzocht wordt zo snel mogelijk te kijken naar de onacceptabele benzineprijs en hoe het kan dat Shell 52% winst heeft gemaakt in 2011 en wij, benzinetankers, een verlies hebben geleden van 30% per liter benzine. Graag vragen wij om de benzineprijs te verlagen door: de afschaffing van het Kwartje van Kok, geen 19% maar 6% BTW en maximale tarieven (benzine 1,50 diesel 0,90 lpg 0,60 per liter).

Onderteken deze petitie

26-06-2016
Ondertekenbaar
Mohamed Ait Ouguerd

H.Slootheer
Langedijke
meer dan een jaar
m.de beurs
schinveld
meer dan 2 jaar
meer dan 2 jaar
john clauwers
pey echt
Jolanda.............
Hardenberg
erwin fonteijn
heythuysen
meer dan 3 jaar

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.