Wsw web4

behoud werk bij De Risse

Sociale werkvoorziening De Risse Weert schrapt 50 tot 92 plaatsen. Contracten worden niet verlengd. Gehandicapte werknemers komen op de wachtlijst en thuis te zitten in een uitkering. Een ramp voor deze mensen. De gemeenten moeten alles doen om hen aan het werk te houden mét begeleiding en beloning.

inwoners van Weert, Nederweert en Cranendonck, werknemers, ouders/verzorgers/begeleiders/achterban

Onderteken deze petitie

15-04-2016
Ondertekenbaar
SP Weert

Betty van Dokkum
Cranendonck
Marie Beenackers- van Poppel, PvdA gemeenteraadslid
Maarheeze; gemeente Cranendonck
PvdA gemeenteraadslid Cranendonck
Jef Kleijnen
Valkenburg a/d Geul
WSW-medewerker
Wim Wetzels
Landgraaf
Bestuurslid regiogroep WSW CNV Publieke Zaak, lid OR Licom, lid OC Licom Talent en secretaris WSW-Raad Landgraaf
Bert Peterse
Raadslid SP-Weert
Marcel Poulisse
Landgraaf
Voorzitter Overleg Limburgse Sociale Werkvoorziening
Corinne Bellemakers
Jan Braem
Vice-voorzitter sector SW en overige gesubsieerde sector ABVAKABO FNV
Rudy Nordhausen
rehabilitatiewerker in de GGZ
Jan Leenders
leraar aardrijkskunde Philips van Horne
Lot van Baaren
Rotterdam
lid bondsbestuur Abvakabo FNV
bijna 5 jaar
Jos Rosenhart ( pastoor )
Weert ( Oranjeplein 18 6006 CZ )

Nieuwtjes

Eerder toegevoegd

Petitie wordt dinsdag aangeboden

dinsdag 24 januari 2012 Tijd 19:00 tot 21:00 Beekstraat 54 Beschrijving Er is veel onrust onder de medewerkers van de sociale werkvoorziening in Weert eo. 50 tot 92 gehandicapte werknemers zullen worden ontslagen en thuis komen te zitten.

+Lees meer...

Tijdelijke contracten worden niet verlengd. Op dinsdag 24 januari om 19.00 uur verzamelen we in de hal van het stadhuis, Beekstraat 54. Aansluitend worden de bezuinigingen besproken in de commissievergadering ‘welzijn’ in de raadszaal van het stadhuis. De actie wordt gesteund door de OR van De Risse, de Cliëntenraad, vakbonden en politieke partijen SP (initiator), PvdA en JAN (Nederweert). Achtergrond en nieuws op http://risseinactie.wordpress.com/ Neem je vrienden, familie, buren en collega's mee! Wij willen werk geen armoede!

20-01-2012 | Petitie behoud werk bij De Risse