Behoud Oosterweg Heemskerk

Projectontwikkelaars kopen agrarische grond op in Heemskerkerduin+Noorddorp. Hiermede drijven zij de grondprijs op en proberen er een woonbestemming op te krijgen. Zo ook op perceel Achter Oosterweg 5. Wij zijn tegen woningbouw op agrarisch grond. Zie toelichting.

Inwoners van Heemskerk, Uitgeest, Beverwijk, Velzen-N en Castricum. Belangenorganisaties IJmond

Dat het gebied Heemskerkerduin+Noorddorp een agrarische plus bestemming heeft; dat projectontwikkelaars in het wilde weg grond opgekocht hebben met prijzen waardoor tuinders het nakijken hebben; dat er "slinkse" wegen opengehouden zijn om de projectontwikkelaars te laten bouwen (art.25.2); dat als er een schaap over de dam is er meer volgen; dat er een woningbouwplan ligt op het perceel achter Oosterweg 5.

Gezien onze constateringen verzoeken wij dringend B+W van Heemskerk het bouwplan op perceel Oosterweg 5 af te wijzen! Tevens verzoeken wij B+W en de Gemeenteraad niet mee te werken aan bouwplannen in Heemskerkerduin + Noorddorp. Uiteraard zijn wij voor iedereen bereikbaar voor nadere toelichting.

Sign this petition

Addressed to:
14-09-2016
Signable
Lambert Koppers

Fabienne van der Vis
Andre malestein
over 4 years
wil dat de Oosterweg zijn landelijke karakter behoud, beslist geen nieuwbouw.
Robert Stoker
Linda de Vries
Henk Heesterbeek
almost 5 years

No news about this petition yet.