Alphens cultuurhuis? Ja!

Volgens het gemeentebestuur van Alphen ad Rijn is een meerderheid van de bevolking vóór het nieuw te bouwen cultuurhuis, simpelweg omdat er een meerderheid voor in de raad zou zijn te vinden. Ben je daarmee eens is, teken dan hier. Ben je tegen ga dan naar Alphens cultuurhuis? Nee!

Wij Ondertekenaars van deze petitie,

dat er een nieuw gebouw van 25 miljoen Euro moet komen om bibliotheek, muziekschool, streekarchief, STA en literair café te huisvesten, dat met dit nieuwe gebouw Alphen cultureel gaat bruisen, dat er ondanks de kleine kernen en de e-readers behoefte bestaat aan een grote centrale bibliotheek dat het alternatieve plan om via huidige muziekschool, de oude HBS, het stadskantoor en het theater een cultuurzone te maken, niet realistisch is.

derhalve de plannen ten aanzien van dat cultuurhuis met krachtige hand door te zetten en een tegensignaal te geven aan tegenstanders en pessimisten onder het motto "in Alphen is er geen crisis"

Sign this petition

Addressed to:
25-02-2016
Signable
Machiel van der Schoot

A.C.E.
9 months
jan van lenten
alphen aan den rijn
Herman Gerritsma
Aarlanderveen
M.Bax
Dirk Roggeveen
Waddinxveen
over 4 years

No news about this petition yet.