Aboutaleb niet mijn burgemeester

Rotterdammers het is tijd dat aboutaleb op stapt als burgemeester. Hij is bevooroordeeld mbt problemen in de stad. Hij heeft eerder samen met Job Cohen de klassieker vermoord en nu doet hij dat ook nog eens met de danceparade.Zijn optreden omtrent de bekerfinale,geeft alleen maar aan dat deze man niet geschikt is als leider van een stad als Rotterdam. En verantwoordelijkheid nemen is hem vreemd.Laat zien dat de meerderheid van de Rotterdammers geen vertrouwen heeft in deze man. Dus stem en mail deze petitie zoveel mogelijk door.Samen staan we sterker.Deze man hoort niet thuis in een functie als burgemeester en zeker niet die van Rotterdam.

Rotterdammers vinden dat Dhr Aboutaleb ongeschikt is als burgermeester van Rotterdam.Tijd om te gaan.

Burgermeester Aboutaleb is ongeschikt als burgermeester van Rotterdam omdat: Hij geen binding heeft met de stad en niet weet wat er leeft. Hij ongeschikt is als Manager/Leider De voetbal-klassieker heeft vermoord Hij bevooroordeeld is. Hij de Danceparade om verkeerde redenen verbiedt. Hij weigert verantwoordelijkheid te nemen voor zijn aandeel in de HvH rellen.

Het verzoek is dat dhr Aboutaleb de eer aan zich zelf houdt en opstapt als burgermeester van Rotterdam

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:

binnenkort in Rotterdam
Trambestuurder
over 5 years

No news about this petition yet.