11 week aborted fetus t

abortus is moord!

Wat we hopen te bereiken is dat de regering inziet dat abortus een mooi woord is voor moord. Het voortijdig beindigen van een leven is gewoon een moord. Stop abortus. Abortus is geen oplossing maar een excuus.

wij zijn bezorgde mensen die zien dat de mensen niet meer willen luisteren naar Gods woord.

wij constateren dat moord op zich een misdaad is maar merken ook op dat abortus verder niet strafbaar is. Wij vinden dat het voortijdig eindigen van een mensenleven ten alle tijden in strijd is met de wet.Het leven begint niet bij de geboorte maar al bij de verwekking...Bij een echo na 6 weken hoort men al het hartje..geef deze kinderen ook een kans op een toekomst en bespaar veel vrouwen veel psychisch leed, schaamte,verdriet en schuldgevoelens.

wij verzoeken om abortus te verbieden daar het moord is. Er moet betere voorlichting komen aan de jeugd... Vrouwen die ongewenst zwanger raken op andere manieren helpen en ze beter opvangen met hun problemen . Verder willen wij dat deze vrouwen ( en vaders) met psychologen gaan praten over eventuele gevolgen van hun keuze. Ze bewust maken van het feit dat ze een levend mensje in hun buik hebben die ze ook veel plezier kan schenken.

Sign this petition

Addressed to:
20-12-2016
Signable
dennis bijl

1 day
Nathalie van Ransbeeck
Leopoldsburg
11 days
14 days
15 days
Cintya Kivits
Vlijmen
18 days
3 months
5 months
Anna Paalman
Amsterdam
abortus is onnatuurlijk,en tenslotte gij sult niet doden. Een mens hebt net so as dieren en natuur het recht te bestaan.
6 months
J.J. Wessels
Alblasserdam
7 months
10 months
Colin Werkman
Zuidlaren
11 months
over 1 year

No news about this petition yet.