In deze tijd van crisis en recessie wil het college van B&W de regie van City marketing weer in handen nemen. Weer terug naar af, terwijl we juist in deze tijd een goede stimulans nodig hebben voor onze stad. Eén die Marketing Leeuwarden ons heeft gebracht en kan blijven brengen!
ondernemers, winkeliers, inwoners en alle andere mensen die Leeuwarden een warm hart toedragen
dat het opheffen van Marketing Leeuwarden een slechte zaak is. Het college van B&W wil de regie weer terug nemen. Iets wat ook gedaan werd vóór het ontstaan van Marketing Leeuwarden, en niet de gewenste bijdrage opleverde voor het imago van onze stad. Door de onafhankelijkheid en betrokkenheid van Marketing Leeuwarden is dit imago enorm opgekrikt. Dit hebben we als winkeliers, ondernemers, en alle betrokkenen hard nodig. Juist in deze tijden!
een stop op het plan van het college van B&W om City Marketing terug te nemen in eigen hand. Marketing Leeuwarden moet blijven, in deze vorm, als onafhankelijk instituut met een warm hart voor Leeuwarden! Want.. dat was het mooie van Leeuwarden!