Zwembad2

Zwembad Zeeaquarium Delfzijl

Wij willen zo snel mogelijk het oude zwembad van Delfzijl weer open en in oude glorie hersteld hebben als openluchtbad.

sympathisanten van site: http://www.facebook.com/zwembaddelfzijl

dat er onder de bevolking van Delfzijl de grote wens is dat het oude zwembad aan de zeebadweg zo spoedig mogelijk weer open gaat en in oude glorie wordt hersteld, het liefst als openluchtbad. Hiermee ontstaat er weer de mogelijkheid voor de bevolking van Delfzijl en omstreken om op grote schaal recreatief te zwemmen zoals men dat van vroeger uit op deze locatie gewoon was.

met klem dat burgemeester en wethouders van de gemeente Delfzijl dit sterke signaal vanuit de bevolking van Delfzijl serieus neemt en per ommegaande dit punt op de agenda van de gemeenteraad zet voor besluitvorming om daarmee gevolg te geven aan de wensen van haar bevolking. Wij verwachten van er door de burgemeester en door de bevolking gekozen raadsleden er alles aan wordt gedaan om deze grote wens van de burgers van Delfzijl op korte termijn te realiseren zodat er binnen kortste tijd weer fatsoenlijk recreatief gezwommen kan worden. Nu staat het gebouw en het bad te verpauperen wat een grote aanfluiting voor het aangezicht van onze mooie gemeente is, terwijl er erg gesmacht word door de bevolking dat het gewoon in gebruik genomen wordt.

Delfzijl
21-09-2016