Protest alkmaar

Wij zijn VOOR dance feesten in Life072

Een stad als Alkmaar heeft een culturele broedplaats als Life072 in al zijn facetten nodig.Ook door de mogelijkheden die er zijn om dance feesten te organiseren. Het is onacceptabel dat er geen dance feesten meer georganiseerd mogen worden en zodoende dus ook het voortbestaan bedreigd wordt van Life072.

kunstenaars, levensgenieters, organisatoren van dance feesten en cultuurliefhebbers en Protest Alkmaar.

dat het verbieden van dance feesten in Life072 er toe zal leiden dat deze culturele broedplaats zijn deuren zal moeten sluiten. Met als gevolg dat er wederom nergens in Alkmaar ruimte is voor de zo gewaardeerde feesten en andere culturele en creatieve mogelijkheden die deze locatie biedt.

En stad die zichzelf de titels "Alkmaar Prachtstad" en "Bruisend Alkmaar" geeft behoort een broedplaats als Life072 te hebben, prachtig en bruisend!

De gemeente Alkmaar om maximale ondersteuning te bieden, in elke benodigde vorm, aan het bestuur van Life072 om dance feesten te mogen en kunnen organiseren.

Alkmaar
11-05-2016