Wij willen geen Taxikeur Utrecht

Stku is nu bezig met de gemeente met een plaatselijke verordening. Dit zal inhouden dat je in Utrecht niet mag werken zonder in het bezit te zijn van het Utrechtse taxikeur, maar wat de gemeente niet weet is dat deze stichting alleen maar bezig is zijn eigen zakken te vullen..

Utrechtse taxi chaufeurs, de meeste al lid van het Utrechtese keurmerk.

De utrechtse keurmerk heeft zowel voor de chaufeurs als de klanten geen meer waarde. Alleen de mensen die er financieel beter op worden zijn hier de mensen die er het meeste waarde aan hechten. De leden van Tru steunen ze hier in omdat zei weer geen enkele bedrag te hoeven betalen om van het utrechtse keurmerk gebruik te kunnen maken. Dit is regelrechte corruptie, ik roep de gemeente op om dit in te zien. Verordening is prima maar zonder STKU.

Wij zouden graag willen zien dat er een verordening komt, maar a.u.b. zonder de STKU. Wij vragen de gemeente om deze stichting is een goed onder de loep te nemen, en te vragen aan de chaufeurs wat ze willen. En niet in zee te gaan met TRU. WANT HET IS ALLEMAAL VRIENDJES POLITIEK. En de reden dat chauffeurs er niets van durven te zeggen is omdat ze bang zijn om hun keurmerk te raken.

28-02-2016
Nikko chaufeur