Waar is de kunst in de openbare ruimte gebleven?

2.207 ondertekeningen

In de nieuwe visie op het cultuurbeleid die Staatssecretaris Halbe Zijlstra op 10 juni 2011 bekend heeft gemaakt, is kunst in de openbare ruimte de grote afwezige. Wij roepen u op uw steun te betuigen aan SKOR | Stichting Kunst en Openbare Ruimte.

burgers van Nederland

constateren dat:

dat de wereld verandert. SKOR is dé culturele instelling die de expertise en kennis heeft om op innovatieve wijze te reageren op het steeds veranderende publieke domein. SKOR draagt denk- en zienswijzen aan voor maatschappelijke vraagstukken zoals vergrijzing, ruimtelijke ordening, gezondheidszorg en het vormen van gemeenschappen. SKOR verwerft hiermee ruim 25 jaar nationaal en internationaal waardering en erkenning.

u SKOR te steunen. Laat de investering die voor kunst in de openbare ruimte is gedaan, niet verloren gaan.

Deze petitie wordt maandag 20 juni 2011 om 10.30 uur overhandigd aan de Tweede Kamer commissie en daarom hebben wij per omgaande uw steunbetuiging nodig. Wilt u daarbij ook een persoonlijke verklaring afgeven, dan stellen wij dat zeer op prijs (veld "functie").

Volledige steunbetuiging: http://www.skor.nl/artefact-5543-nl.html

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

01-02-2016
Antwoord verwacht: