Renovatie dierenasiel 't Julialaantje

Sluiting dreigt voor Rijswijks dierenasiel 't Julialaantje - de huidige huisvesting voldoet niet langer aan de wettelijke eisen aan dierenwelzijn. Vindt u ook dat het asiel open moet blijven? Onderteken dan deze petitie!

Inwoners van Rijswijk en omliggende gemeenten en dierenliefhebbers in het algemeen

gemeenten in de directe omgeving van het asiel (Rijswijk, Den Haag, Leidschendam-Voorburg, Delft en Westland) om sluiting van het asiel te voorkomen door tijdig en in voldoende mate een bijdrage te leveren aan de benodigde financiële middelen.

Rijswijk
31-03-2016
Dick Jense
Actiecomité "Renovatie dierenasiel 't Julialaantje"

Actiecomité "Renovatie asiel 't Julialaantje" gestart!

Het dierenasiel ‘t Julialaantje uit Rijswijk vangt al 40 jaar dieren op in de regio Haaglanden. Om aan de wettelijke eisen voor dierenwelstand te voldoen, is een grootschalige renovatie van het bestaande gebouw nodig.

Deelnemende gemeenten hebben het asiel nog een half jaar de tijd gegeven om het benodigde bedrag bijeen te brengen – als dat niet lukt, dreigt sluiting voor het asiel. Een absolute ramp voor de dieren in onze regio. In december 2014 is daarom het actiecomité “Renovatie dierenasiel ’t Julialaantje” gestart. Enige doel van het comité is om geld bijeen te brengen voor een grootschalige renovatie van het dierenasiel. Daarvoor is ten minste nog €300.000 (!) euro nodig. Het actiecomité probeert met actief lobbywerk en acties om sponsoring en donaties van burgers en instellingen te verzamelen. In december 2014 zijn al enkele zinvolle gesprekken met bestuurders en (potentiële) sponsors en donateurs gevoerd. Ook groeit het aantal deelnemers aan actiecomité nog steeds. Met elkaar zetten de leden van het comité diverse acties en initiatieven op touw om geld in te zamelen. Financiële steun is heel hard nodig. Mensen kunnen een donatie doen op rekening NL71 INGB 003113509 t.n.v. Streekdierentehuis ’t Julialaantje onder vermelding van “Nieuw dierenasiel Julialaantje”. Of ga naar www.asieljulialaantje.nl/donatie en doneer online. De dieren zijn u zeer dankbaar!

Website 't Julialaantje
03-01-2015