Kat in de zak

Randweg Nederweert problemen

Door de aanleg van de Randweg, en door het opheffen van de meeste gebiedsontsluitingswegen in Nederweert, zal het verkeer in de kern fors toenemen! Door deze verkeerstoename zal de verkeersveiligheid duidelijk verslechteren. Iedereen die het centrum wil bezoeken zal hiermee te maken krijgen.

Verontruste burgers van Nederweert

dat: - 70% van het verkeer dat momenteel over de N266 rijdt, straks over de Molenweg rijdt - op doorgaande routes in de kern een verkeerstoename van gem. 50% te zien zal zijn - veel gevaarlijke situaties ontstaan bij het kruisen van deze routes - een barrière ontstaat tussen het buitengebied en de kern - al deze nadelen geen eigen bijdrage van 5 miljoen rechtvaardigen

Om de inwoners van Nederweert niet op te zadelen met de hierboven genoemde problematiek en een echte oplossing te zoeken, die recht doet aan ALLE belangen

Provincie Limburg
29-06-2016
Antwoord verwacht:
30-07-2016
Evert Heemstra

Bezoek gedeputeerde Provinciale Staten

Eric Geurts , gedeputeerde komt op 20 augustus praten met een afvaardiging van Verontruste burgers van Nederweert. We zullen hem hartelijk ontvangen en onze zorgen en standpunt tav de gevolgen van een eventuele nieuwe randweg om de west en oostkant van Nederweert kenbaar maken. .

10-08-2015