Ik spoor niet

NS Station Delft moet een Tickets & Service

Delft heeft een prachtig nieuw NS-station. Er ontbreekt echter een essentieel onderdeel: een loket. Onmisbaar op een treinstation, temeer voor toeristen, (visueel) gehandicapten en mensen met meer dan een vraag over vertrektijden. NS Station Delft moete en Tickets & Service!

Toeristen, (visueel) gehandicapten, inwoners van Delft, reizigers, stationspersoneel, sympathisanten

Het ontbreken van een essentieel onderdeel van een treinstation op NS-station Delft: een Tickets & Service-balie, oftewel: een loket. Hiermee worden bezoekers aan het zeer toeristsiche Delft ongastvrij behandeld en gedwongen in het bezit te zijn van (veel) muntgeld/een NL bankpas/Maestro-creditcard ter aanschaf van een ticket, zijn (visueel) gehandicapten de dupe en kan niemand meer terecht met een vraag over bijvoorbeeld abonnementen en service.

De NS het alsnog en zo spoedig mogelijk installeren van een Tickets & Service-balie op station Delft. Dit ter vergroting van de gastvrijheid jegens toeristen, (visueel) gehandicapten en mensen met een uitgebreide ticket- en/of servicevraag.

Nederlandse Spoorwegen
07-06-2016