Leidseweg: Fietsers ja, asfalt nee!

De gemeente Utecht is van plan de historische Leidseweg (ooit door Geert Mak beschreven als een van de mooiste straten van NL) te asfalteren. Wij de bewoners, gebruikers en bewonderaars van de Leidseweg en omgeving vinden dit geen goed plan en wil met de gemeente praten over alternatieven.

De bewoners, gebruikers en bewonderaars van de Leidseweg en omgeving.

Wij vinden de plannen om de Leidseweg te asfalteren in strijd met de historische karakter van de straat en dat er moet worden gekeken naar andere alternatieven die de comfort van de fietser én de schoonheid van deze bijzonder streek bevorderen.

Wij eisen dat de Gemeente Utrecht de plannen voor het asfalteren van de Leidseweg staakt en in gesprek gaat met de bewoners, gebruikers en bewonderaars van de Leidseweg en omgeving om naar alternatieven te kjiken die de comfort van de fietser én de schoonheid van deze historische straat bevorderen/bewaren.

We hebben u een e-mail gestuurd vanaf webmaster@petities.nl. Om verder te gaan met uw petitie volgt u de link in de e-mail.

27-01-2014
Nog niet af