Help Patricio in Nederland te blijven

Patricio is een 23-jarige jongeman uit Roosendaal. Toen hij 11 jaar oud was kwam hij vanuit Angola naar Nederland. In Nederland werd hij opgenomen in een pleeggezin. Hij kwam NET niet in aanmerking voor het kinderpardon en nu moet hij het land verlaten. Help hem te blijven! Hij hoort hier!

Ouders Familie Vrienden Kennissen Geliefde Medestudenten Stagebegeleider Overige medestanders

Patricio Dos Santos is een 23-jarige jongeman uit Roosendaal. Sinds zijn elfde woont hij in Nederland. Hij is hier opgenomen in een pleeggezin en door hen opgevoed. Enige jaren later kon de adoptie niet worden afgerond worden i.v.m de scheiding van zijn ouders. Ook viel hij NET niet binnen de leeftijdsgrens van het kinderpardon. Hij spreekt de taal, heeft hier gestudeerd, heeft hier familie en een geliefde. Hij hoort in NL! Help hem te blijven!!

Patricio woont al 13 jaar in NL. Hij heeft al meerdere malen een verblijfsvergunning aangevraagd, maar is telkens afgewezen. Er is geen meer ingeburgerde jongen als hij! Hij studeert voor schilder en beoefent deze passie al enige jaren uit. Iedereen is gek op hem! Hij hoort hier in Nederland!

Staatssecretaris
30-06-2016