391966 2585946484715 1679520185 n

Help de weggeefwinkel Zeist onderdak

Hergebruik, milieubewustzijn en armoedebestijding heeft de gemeente Zeist hoog in het vaandel staan. De Weggeefwinkel Zeist staat echter nog steeds op straat. Door deze petitie te ondertekenen steunt u ons verzoek aan de gemeente Zeist om de Weggeefwinkel Zeist aan een pand te helpen.

Medewerkers, bezoekers en sympathisanten van de weggeefwinkel

De weggeefwinkel Zeist heeft een eigen plek verdiend om Zeist nog leuker schoner en socialer te maken

De gemeente Zeist zich tot het uitsterste in te spannen om ruimte te vinden voor de weggeefwinkel.

Zeist
13-11-2016
jma paasman

Nieuw adres WEGGEEFWINKEL Laan van Vollenhoven 2191 Zeist

Het is gelukt de weggeefwinkel Zeist heeft een nieuw onderkomen Er is kijk hard gewerkt De Weggeefwinkel mag van de gemeente Zeist een jaar lang gebruik maken van een aantal lokalen aan de laan  Laan van Vollehove 2191 Zeist De lokalen zijn  van een stoffige ruimte omgetoverd tot een prachtige winkel ! Onze vrijwilligers staan voor u klaar op de volgende dagen     DINSDAG WOENSDAG EN ZATERDAG tussen 10.00 en 1600 We moeten wel de energie kosten vergoeden voor de  ruimte waar we onze idealen waar mogen gaan maken U STEUN IS NU HARD NODIG U kunt ons steunen door een euro over te maken op NL09 INGB 0004 8003 88 tvn Hr J M A Paasman ovv VRIENDEN VAN DE WEGGEEFWINKEL Zeist?.

07-10-2014