Gompie parachute

Gompietitie

Gemeente Den Haag laat een unieke voorschool, namelijk peuterspeelzaal Gompie en Gompie in het groen in Scheveningen, ophouden met bestaan. En dat willen wij niet laten gebeuren. Gompie is geweldig voor de ontwikkeling van de peuters. Help Gompie om in dezelfde hoedanigheid te mogen blijven bestaan!

de ouders en een ieder welke achter deze vorm van goed, fijn, uniek en betaalbaar onderwijs staat

dat de Haagse politiek een verkeerde bezuinigingsmaatregel neemt door peuters de financieel laagdrempelige kans te ontnemen om hen in een klassikale setting en spelenderwijs dmv voor/vroegschoolse educatie aan het basisonderwijs te laten wennen en sociale vaardigheden te ontwikkelen. Het fundament voor de gewenste participatiemaatschappij begint bij sociaal ontwikkelde, samenwerkende, goed luisterende kinderen, die een positieve bijdrage hebben

de Raad van de gemeente Den Haag het voortbestaan van deze unieke peuterspeelzaal Gompie te garanderen en -indien nodig- de kwalitatieve verbeteringen door te voeren om alle kinderen van Den Haag de kans te gunnen om aan voorschoolse activiteiten deel te nemen.

24-04-2016
Nathalie de Bruijn