Goes op Glasvezel

De gemeente Goes (Goes, Kloetinge, 's Heer Hendrikskinderen, etc.) moet volledig worden voorzien van snelle glasvezelverbindingen dat voorziet in de behoeften van zowel de zakelijke als de particuliere internetgebruiker.

Consumenten en zakelijke internetgebruikers uit de Gemeente Goes

constateren dat:

dat Goes en in het bijzonder Zeeland ver achterloopt in de ontwikkeling van Breedbandinternet en dat er sprake is van een monopoliepositie van Delta. Ook constateren wij dat DSL hedendaags een achterhaalde techniek is die niet meer aan de wensen en eisen van de moderne tijd voldoet en dat er nog steeds geen burgerinitiatief gestart is.

De Gemeente Goes, de provincie Zeeland, Reggefiber, Internetproviders Zeelandnet (Delta) én KPN zo snel mogelijk in gesprek te gaan om Goes (en liefst nog andere delen van Zeeland) op korte termijn aan te sluiten op het glasvezelnetwerk.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Goes
01-07-2018