Geef gescheiden vaders meer rechten

Vind u ook dat u ex vrouw teveel kan maken betreft u kinderen terwijl u en zij net zoveel gezag hebben? Zij kan alles maken zoals de omgang zomaar stop zetten omdat zij het niet veilig vind bij u. Maar u vind het bij haar niet goed gaan thuis met u kinderen en wat kunt u? helemaal niets u kunt de kinderen niet zomaar bij u ex weghalen. dit moet veranderen gezamelijk gezag is beide gelijk zijn en niet de man alleen maar op papier?

constateren dat:

Gescheiden vaders meer rechten. Niet alleen op papier het gezag, maar ook in de werkelijkheid! Nu kunnen moeders de omgangsregeling zo ineens stop zetten en kinderen bij hun vader weghouden. Maar vaders kunnen hun kinderen niet zomaar weghalen bij moeders. Het komt er dus op neer dat vaders enkel zaaddonor zijn. Daarom zou ik graag, en ben vast niet de enige, willen dat mannen meer rechten krijgen, ook het gezag over hun kinderen.

Gescheiden vaders meer rechten, niet alleen op papier maar ook in de werkelijkheid. Net zoals moeders die hebben.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

08-10-2017
lesley van leeuwen