Dr corrie

Dokter Corrie moet blijven

Dr. Corrie, de tv-rubriek van NTR Schooltv, die op een gezonde hedendaagse manier voorlichting geeft aan kinderen uit groep 7 & 8 m.b.t. puberteit, seksualiteit en relaties moet BLIJVEN! De rubriek heeft een gezonde visie op puberteit, seksualiteit en relaties die door vele ouders gedeeld wordt. Ook is gebleken dat Dr.Corrie deze doelgroep echt aanspreekt. Seksuele voorlichting roept vaak aan de kant van de jongere, en soms ook aan de kant van de ouders, gêne op. Wie wil hierover met z'n ouders praten? Dus is de tv-rubriek Dr.Corrie een mooie opmaat om voor leerkrachten en scholen op een zorgvuldige en veilige manier verder te praten. Nu is er een kleine groep ouders die Dr. Corrie van de buis willen hebben via een petitie. En daarom heb ik een 'Dr.Corrie moet blijven' petitie gestart.

Verontruste ouders en zij die zich dit onderwerp aantrekken en vinden dat ze moet blijven!

dat NTR schooltv het programma dokter Corrie blijft uitzenden. En als scholen en/of ouders hun eigen keuzes willen maken mbt het opvoedthema seksualiteit, prima. Kijk dan gewoon NIET. En laat dan de school weten dat je kind er niet naar mag kijken. Maar verbieden? Nee dat moeten we zeker niet doen.

22-07-2016
D.Steijn