Posterblauwparkeren klein

Blauw parkeren in Kerkrade

De ondernemers van Kerkrade-Centrum willen u vragen hun aktie te ondersteunen. Ze willen hun klanten de mogelijkheid bieden gratis te parkeren. De gemeente houdt ondanks de verminderde aantrekkingskracht van het centrum vast aan parkeertarieven. Wijs de gemeente op haar verantwoordelijkheid!

Alle inwoners, bezoekers en ondernemers van Kerkrade.

constateren dat:

De aantrekkingskracht van Kerkrade-Centrum staat onder druk door het al dan niet doorgaan van het centrumplan, het verdwijnen van winkels en het onvermogen van de lokale overheid om dit om te keren. Het vrijgeven van parkeerruimte middels de blauwe parkeerschijf is één van de mogelijkheden die de gemeente heeft om de aantrekkingskracht te vergroten.

Wij willen met deze petitie duidelijk maken aan de gemeente dat ze haar verantwoordelijkheid moet nemen, en voor het hele centrum van Kerkrade de blauwe parkeerschijf invoert. Nu de uitvoering van het centrumplan wederom op zich laat wachten, wachten de ondernemers er al bijna 15 jaar op.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Kerkrade
15-02-2016