Willen wij als volk van Helmond wel verder met B&W Helmond

Wij als Volk van Helmond, De Burgers, hebben genoeg gekke streken ervaren van ons "Stads-Bestuur" Na vele blamages die de burgers vele duiten kosten, lijken herkiezingen ana de orde.

PETITIE

Alle burgers van Helmond.

Dat ons bestuurs-orgaan; College B&W, niet meer in staat is voor de stad Helmond zorg te dragen.
Neem als voorbeelden in volgorde van jaartal:
- ERNSTIGE grondvervuiling Rijpelberg en de aanpak
- laksigheid omtrent afwikkeling probleemjeugd Helmond-West
- achterbankafspraken coffeeshops
- individuele belangen protestmars NVU te Brouwhuis
- te late ontruiming en niet geven van luchtalarm terwijl de hele stad in een asbestwolk hangt.

Vanwege de laaste 3 constateringen deze petitie, dit zijn dingen die ik zelf ervaren, c.q. geconstateerd heb.

Laten wij Helmond zo verder verpauperen of slaan wij Helmonders de handen ineen om de problemen netjes op te lossen?!

Het College B&W laten herkiezen en GEEN OPROTPREMIES te betalen aan oude leden, deze hebben diens zakken al genoeg gevuld over de ruggen van anderen!
Gelieve een grootschalig onderzoek naar de uitvoering van het orgaan. Er zijn teveel frapante zaken gebeurd waar men van hogerhand al veel eerder had moeten kunnen ingrijpen. Voor meer informatie verwijs ik naar ED.nl en de website van Gemeente Helmond. Alles is terug te lezen namelijk! De tegenstrijdigheden zijn in diens geheel uit te lezen.

onderteken de petitie Willen wij als volk van Helmond wel verder met B&W Helmond.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • bijna 3 jaar geleden Dennis Bosman Helmond
  • bijna 3 jaar geleden W. Cuypers Schinnen