Ovkaart

Wijzig de ov-chipkaart

Wijzig het instaptarief van de ov-chipkaart. Het is schandalig dat de trein/bus/tramreizigers verplicht worden een instaptarief te betalen waar je niet goed van wordt! Heel veel mensen moeten bezuinigen maar ondertussen moeten ze wel een hoog instaptarief betalen.

Nederlanders, willen dat het instaptarief wordt gewijzigd!

Het is schandalig dat de trein/bus/tramreizigers verplicht worden een instaptarief te betalen waar je niet goed van wordt! Heel veel mensen moeten bezuinigen maar ondertussen moeten ze wel een hoog instaptarief betalen. Waarom kunnen we gewoon niet betalen voor de reis waar we ook daadwerkelijk moeten zijn? Een winkelier kan je toch ook niet verplichten een half brood te kopen als men een bakje boter koopt?

Het verzoek is om het instaptarief te verlagen want iedereen moet aan de beurs denken en zeker in deze tijd! Als dit niet mogelijk is waarom dan niet het oude systeem, daar wist iedereen hoe die werkte en betaalde je ook daadwerkelijk de prijs die je kwijt was voor de rit! De ov-chipkaart is puur geldklopperij!

13-12-2016
R.Kockelkorn-Smeets