Wij willen weer paardensportwedstrijden en clinics in Ouderkerk aan de Amstel

De petitie zal vanavond om 19.15 aan de wethouder en commissievoorzitter worden aangeboden op het gemeentehuis aan Vondelstraat 1 te Ouderkerk aan de Amstel!

Wij vinden het bijzonder spijtig dat door de beslissing van het college het onmogelijk wordt gehouden om paardensportwedstrijden en clinics in Ouderkerk aan de Amstel te organiseren. Die beslissing betekent het EINDE van onze vereniging. RV SPA als een van de zeer weinige ongesubsidieerde sportverenigingen zal voorgoed verdwijnen!

Leden van Rijvereniging Sportpaarden Amsterdam, stalgenoten, ouders, vrienden en betrokkenen.

Wij vinden het bijzonder spijtig dat door de beslissing van het college het onmogelijk wordt gehouden om wedstrijden en clinics in Ouderkerk aan de Amstel te organiseren. Dat betekent het EINDE van onze vereniging.

Na beƫindiging zal er een ongewenste situatie ontstaan: - afname van het uitoefenen van paardensportmogelijkheden - geen officiƫle wedstrijden in Ouderkerk - toename uitrijdend verkeer, ruiters gaan elders starten

Wij vinden dat onze rijvereniging met een historie van 67 jaar haar bestaansrecht moet behouden wat de paardensport in Ouderkerk aan de Amstel ten goede komt!

En verzoeken daarom: Dat wedstrijden en clinics in het dorp mogelijk moeten zijn waarbij alle betrokkenen en belangstellenden kunnen deelnemen of gewoon als bezoeker/toeschouwer aanwezig kunnen zijn.

Ouder-Amstel
04-12-2016