Wij eisen ons gezinsleven terug. NU !

Together4families

Wij familieleden, (vaders, moeders, kinderen, opa's en oma's, broers en zussen en alle andere overige familieleden), onze lieve vrienden en kennissen maken ons allemaal ernstig zorgen om de algehele instelling, houding en gedrag van de Trias Politica.

Wilt U deze petitie nog meer steunen en meehelpen met het verspreiden? Zie rechts de links voor meer info.

PETITIE

Wij vaders, moeders & kinderen, familieleden en onze vrienden en kennissen maken ons ernstig zorgen,

Overheden, rechters en deskundige o.a. hulpverlening, politie, beleidsmakers en politici houden in steeds grotere mate absoluut onvoldoende rekening met de fundamentele rechten en vrijheden van gezinnen en families. De overheid heeft primaire zorgplicht volwaardig ouderschap maximaal te stimuleren en niet af te breken. Onze vrijheden worden echter vaak aan de kant geschoven. Dit is o.a. in strijd met de universele mensenrechten op gezinsleven.

Wij constateren steeds vaker dat verantwoordelijken onvoldoende kennis hebben over fundamentele pre-juridische principiële vrijheden en rechten, zelfs minachting voor de rechten van de mens en de rechten van het kind hetgeen leidt tot barbaarse handelingen. Hier moet absoluut meer aandacht voor komen, de overheid en deskundige zouden blijk en uitdrukking moeten geven door te beschermen tegen familie-ONrecht! Stop de discriminatie nu!

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• ongeveer 3 jaar geleden Gerrit van Nijendaal bovenkarspel
  • ongeveer 3 jaar geleden Alie Arts Zwolle
  • ongeveer 3 jaar geleden anoniem
  • ongeveer 3 jaar geleden Rachelle Esselman Zevenaar Tante van uit huis geplaatste kinderen....nu allemaal volwassen en weer contact!
  • ongeveer 3 jaar geleden Chris Bos Eindhoven
  • ongeveer 3 jaar geleden bea maas helmond op verzoek getekent voor mensen die het hard nodig hebben!
  • ongeveer 3 jaar geleden M. van Leersum Bergen op Zoom Gescheiden, chemisch operator
  • ongeveer 3 jaar geleden shirly bergmans medemblik Niet iedereen die de petitie tekende is zo braaf en netjes geweest.
  • ongeveer 3 jaar geleden astrid hoevenberg enschede
  • ongeveer 3 jaar geleden Regina Pol Winsum moeder
  • ongeveer 3 jaar geleden annechien pasveer leeuwarden
  • ongeveer 3 jaar geleden els van ettinger oudenbosch
  • ongeveer 3 jaar geleden mr. drs. s. soomers barendrecht
  • ongeveer 3 jaar geleden vind datJeugdzorg heeft te veel macht gekregen, ze geven geen niks om kinderen, ze doen aan een kinderhandel waar ze hun macht gewoon misbruiken. Ze zijn net zo erg misdadig en wreed als kindermisbruikers. leiden bezorgde grootmoeder
  • ongeveer 3 jaar geleden M.Bayer Breukelen Z.O.
  • ongeveer 3 jaar geleden m.jansen noordenveld 4 kinderen trauma's door fout rvk,na onderzoek psycholoog van het tno blijkt dat ik een goede moeder ben,kids komen gelukkig 1 voor 1 weer naar huis
  • ongeveer 3 jaar geleden anoniem
  • ongeveer 3 jaar geleden DEBORAH BUITENKAMP LEEUWARDEN ouderlijk gezag kwijt over 2 dochters,zoontje uithuisgeplaatst die verwaarloosd wordt door pleeggezin
  • ongeveer 3 jaar geleden Lisa Vonk Utrecht
  • ongeveer 3 jaar geleden Aina van Dam Rotterdam
  • ongeveer 3 jaar geleden remco hofhuis neede vader
  • ongeveer 3 jaar geleden antoinette hofhuis neede
  • ongeveer 3 jaar geleden linda passmann apeldoorn
  • ongeveer 3 jaar geleden Ellen Mulder Gouda
  • ongeveer 3 jaar geleden J.M. Huisman heemskerk
  • meer dan 3 jaar geleden marielle smit raalte zorg
  • meer dan 3 jaar geleden silvana strydhaftig leeuwarden ik zit zelf in een opvang, 3 maanden werden 6, en nu weer verlenging. vrywilligheid werd gedwongen, en ik ga kappot hier. ikga achteruit, toon tekens van aggressie en het lykt alsof er geen einde aan komt.. ik haat mn leven.
  • meer dan 3 jaar geleden anoniem
  • meer dan 3 jaar geleden Agnes van der Schuur Apeldoorn
  • meer dan 3 jaar geleden Thaïsa Portheine jeugdzorg heeft mijn jeufd verpest.
  • meer dan 3 jaar geleden j kluve-visser wamel
  • meer dan 3 jaar geleden m.roquet maastricht
  • meer dan 3 jaar geleden Eveline van der Hammen Vlaardingen Moeder van een 7 jarige zoon die onder O.T.S staat en ik wil zsm van BJZ af.
  • meer dan 3 jaar geleden Valery Bouwman Hoorn Zus van al 10 maanden uithuisgeplaatst broertje
  • meer dan 3 jaar geleden anoniem
  • meer dan 3 jaar geleden wilma en harm enschede ouders die niet gehoord worden
  • meer dan 3 jaar geleden janssen a meerssen moeder
  • meer dan 3 jaar geleden vind daT ze te veel misbruik maken vanhun macht het is gewonweg te gek voor woorden.er moet eens nader gekeken woorden wat er wel en net waar is van de raportages die BJZ opmaakt. 99 procent is geheel niet waar oosterhout nb een mama en papa die meeleven
  • meer dan 3 jaar geleden esther heitbrink kommerzijl
  • meer dan 3 jaar geleden Hendrik Nieuwenhuijs Amersfoort Vader die 26 jaar geleden zo teleurgesteld was met hun machtsmisbruik!

Blader door alle 653 ondertekeningen via alle ondertekeningen.