1425591 1478995232326250 771178945 n

Voortbestaan Bally's Eten en Drinken Rijswijk onzeker - Help sluiting voorkomen

Eigenaar Bally's, verdedigt familie, vrienden, klandizie en zijn bedrijf tegen 4 agressieve en onder invloed zijnde Roemenen. De (nieuwe) burgemeester van Rijswijk besluit Bally's voor 3 maanden te sluiten waardoor voortzetting van het bedrijf onzeker word en personeel dreigt te moeten worden ontslagen.

Collega horecaondernemers, overige ondernemers gemeente Rijswijk, Klandizie, vrienden en volgers

constateren dat:

Ik heb vernomen dat u en uw college besloten hebben “Bally's eten & drinken” voor bepaalde tijd te sluiten. Dit in verband met een geweldsincident op 1 november jl. Ons inziens heeft dit incident buiten de schuld van Bally’s plaatsgevonden. In onze ogen is ze niet gegrond maar bovenal van iedere vorm van menselijkheid en persoonlijke aandacht bij de zaak verstoken. Uw beslissing tot sluiting is voor uw burgers onbegrijpelijk.

Wij verzoeken u uw beslissing op de korts mogelijke termijn te heroverwegen en te voorkomen dat de tijdelijke sluiting omvalt in een definitieve sluiting, wat als gevolg met zich mee draagt, werkeloos personeel, afname van banen in Rijswijk en het verdwijnen van een gerenommeerd ondernemer in uw Gemeente.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Rijswijk
09-12-2016