Voor levensreddende hulp aan kankerpatiënten

In Nederland zijn honderden mensen met kanker E.A. die niet lang meer leven als ze de noodzakelijke dure medicijnen niet krijgen. De zorgverzekeraars maken miljardenwinst en vergoeden niet. Wij verzoeken de regering Rutte een fonds op te richten waaruit de medicijnen en noodzakelijk hulp worden vergoed om de mensen te redden!

Nederlanders, het volk der Nederlanden

constateren dat:

Dat de regering Rutte vele miljarden besteedt aan de EU en aan de Grieken en geen geld besteedt aan het redden van landgenoten die lijden aan kanker. Wij constateren dat veel Nederlanders in de grootste nood verkeren en zullen overlijden tenzij zij gered worden met de levensreddende voor hen onbetaalbare levensreddende medicijnen die door de zorgverzekeraars niet worden vergoed.

de regering,

de instelling van een "Staats kanker noodfonds"

wij verzoeken per direct minstens 500 miljoen euro (alle noodzakelijke gelden) beschikbaar voor de noodzakelijke hulp te stellen en te storten in een Staats Kanker Noodfonds waaruit alle kosten van de levensreddende medicijnen en hulp aan alle landgenoten die lijden aan kanker volledig worden vergoed en de mensen gered worden en niet komen te overlijden.

Zorgverzekeraars moeten de opgespaarde winst terug geven aan de burgers of in dit fonds stoppen.

Zorg is een humaan recht voor alle mensen! Laat uw hart spreken!

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

20-12-2016
Ingetrokken