1 ondertekening

Verbod voorlichting homoseksualiteit op basisschool en onvolledige voorlichting

Oppassen voor voorlichting op school.

Dit op basischool te geven, aan kinderen die niks over wat er mee komt weten; is verkeerd.

Voorlichting hierover, met de nadelige consequenties, zoals de "kont in plaats van de schonere kutgat" penetrering met of zonder condoom, is acceptabel.

PETITIE

Bezorgde en Verstandige Nederlanders

Zoals veel mensen het weten, willen sommige mensen en politici, zomaar scholen verplichten om homoseksualiteit voorlichting te verplichten.

Dit kan verkeerd uitkomen, aangezien sommige kinderen, dan nog niet of mogen weten wat de consequenties zullen inhouden.

Bijv. meeste mannelijke homo's moeten hun poepgat penetreren, inplaats van de door natuur gegeven en meestal schonere kutgat. Dit zonder condoom is al helemaal fout.

Wanneer er voorlichting gegeven wordt over homoseksualiteit, altijd de consequenties, ook bij vertellen. En bij accepteren van de consequenties, het beste manier ervan vertellen. Verbieden van homoseksualiteit voorlichting op basischolen, behalve als er ook voorlichting seks, en condooms gegeven wordt.

Consequenties:
Homo's penetreren de gat waar alle troep uitkomt: de poepgat.
In plaats van de door god of natuur gegeven en schonere gat: kutgat.

onderteken de petitie Verbod voorlichting homoseksualiteit op basisschool en onvolledige voorlichting.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • bijna 3 jaar geleden Morsal Moalin Eibergen