Verantwoording helderzienden/kaartleggers/paranormaal werkers

Geen verantwoording? Betaalt u hiervoor?

"0900 XXX is een team van Helderzienden/Paragnosten, die naar eer & geweten advies geven. Echter is de organisatie of de consulent niet aansprakelijk te stellen met gedane toekomstvoorspellingen en/of geestelijke schade voortvloeiend uit het gegeven advies."

PETITIE

vinden dat er verantwoordelijkheid moet worden gedragen voor uitspraken die paranormaal medewerkers doen!

dat gedane voorspellingen veelal niet uitkomen en dan met name op relatiegebied (het krijgen van kinderen en dergelijke grote uitspraken). Kleine dingen komen soms (per toeval) wel uit. Voorspellingen op o.a. relatiegebied hebben voor veel mensen een grote impact op hun leven en consulenten blijven volhouden dat alles goed gaat komen, verantwoording hebben ze niet want deze ligt ten alle tijden bij de -betalende- klant die een eigen keuze heeft. Dit moet veranderen want we betalen voor de waarheid en mogen dus ook een zekere verantwoording verwachten/eisen!!!

Een verantwoordelijkheidsplicht in te stellen voor gedane uitspraken. Indien men geen enkele verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn/haar uitspraken moet men niet tegen betaling werkzaam zijn in deze branche. Als je ergens voor betaalt mag je zuiverheid en verantwoording verwachten. Iedereen die werkt (voor geld) heeft een verantwoordelijkheid, zo ook mensen die werkzaam zijn op paranormaal vlak!

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• meer dan 3 jaar geleden H. de Graaf - Verhoef Amsterdam
  • meer dan 3 jaar geleden A. Bakker Almere
  • meer dan 3 jaar geleden A. Jansen E.
  • meer dan 3 jaar geleden anoniem