Van Bijsterveldt, verplicht die voorlichting!

Nederland is een geciviliseerd land. Wij hebben homorechten hoog in het vaandel, ten minste, dat denkt u. Onze regering, in het speciaal mevr. Marja van Bijsterveldt, weigert voorlichting over dit belangrijke onderwerp te verplichten, terwijl dit per motie aangenomen is. Dus: gewoon doen, die motie.

PETITIE

Nederlanders die willen zorgen dat de homo-emancipatie bevorderd wordt in een beschaafd land als NL

- dat er onder het vorige kabinet een motie is aangenomen die het verplicht stelt voorlichting over homoseksualiteit op ALLE middelbare scholen te geven door een overweldigende meerderheid.
- dat onder invloed van het CDA deze motie niet uitgevoerd is.
- dat homo-emancipatie een belangrijk onderwerp is waar nog veel aan verbeterd kan worden.
- dat het van belang is dat homo's begrepen worden in alle milieus.

dat minister Marja van Bijsterveldt deze motie per direct uitvoert, op mandaat van de Tweede-Kamermeerderheid die het voorstel kreeg en deze petitie. Dit kabinet moet laten zien dat het homo-emancipatie hoog in het vaandel houdt en door deze te bevorderen bijdraagt aan de leefbaarheid van Nederland.

onderteken de petitie Van Bijsterveldt, verplicht die voorlichting!.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • 3 maanden geleden anoniem
  • bijna 3 jaar geleden anoniem