Upgrade straatkast Voerman Lisse 90-180

Sinds sept.'09 heeft KPN de straatkast voor internet op de Voerman 90 t/m 180 niet meer opgewaardeerd en is max 15mb haalbaar. Dit is nalatig en achterstallig onderhoud. Help mee om KPN ertoe te bewegen om deze kast naar modernere en snellere maatstaven op korte termijn aan te passen.

Bewoners voerman en sympathisanten voor een sneller internet etc op Voerman te Lisse

KPN heeft veel staatkasten in Lisse wel naar moderne maatstaven opgewaardeerd sinds sept. 09, maar voor Voerman 90-180 niet (misschien door het aantal aansluitingen destijds). Echter tijden veranderen en door het niet opwaarderen nemen ze mogelijkheid weg om bv Ziggo te verlaten of zelfs over te stappen naar KPN zelf of 1 van de andere VDSL aanbieders. Huidige situatie is zelfs slechter als de gem. mobiele snelheden. Dat is kwalijk

Verzoek is om KPN met deze petitie ertoe te bewegen om de straatkast voor Voerman 90-180 aan te passen naar modernere apparatuur en mogelijkheden wat wellicht ook klanten kan opleveren voor KPN zelf of 1 van de andere aanbieders die gebruik maken van het KPN netwerk.

infrastructuurexploitant
30-06-2016