Uitleg over de voordelen van het in de Euro blijven door Nederland

Iedere politicus zegt dat de voordelen van de Euro legio zijn maar komt niet verder dan voordelen met het oog op wisselkoersen voor Europeanen, bedrijven en vooral banken. Wat zijn de voordelen nu echt? En wegen die voordelen op tegen de € 500 miljard die we tot nu toe al hebben weggegeven?

PETITIE

willen een duidelijke en goede onderbouwing waarom wij in de Euro zitten en blijven zitten.

dat deze onderbouwing afdoende moet zijn omdat anders geen andere conclusie mogelijk is dat wij niet af moeten wachten op wat er komen gaat maar ons stuur in eigen handen houden en een ander samenwerkingsverband moeten zoeken dan de Euro zoals die nu is. Het noodfonds mag niet verhoogd worden naar € 2000 miljard zonder dat de beslissers laten zien dat deze maatregel echt een oplossing biedt en voor Nederland de goede oplossing is.

Om een uitleg van de voordelen voor Nederland voordat er nieuwe geldleningen worden gegeven en dat Nederland het standpunt ten aanzien van de ECB inneemt dat deze zich bij haar taak moet houden en onmiddellijk moet stoppen met het inkopen van staatsobligaties van Spanje, Italië en Griekenland. Indien de voordelen er niet zijn mag er geen geld meer in het noodfonds verdwijnen.

onderteken de petitie Uitleg over de voordelen van het in de Euro blijven door Nederland.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • bijna 3 jaar geleden Marcel Cornelis Daniel Balk Utrecht Het voordeel ligt in het eigen gewin van de banken en hun politieke zadel knechten.
  • ongeveer 3 jaar geleden W. Cuypers Schinnen