Tegen ongewenst ontvangst van papieren poststukken

Foto_7_

Wanneer u genoeg heeft van allerhande papieren brochures, nieuwsbrieven, magazines en andere info die u ongevraagd toegestuurd krijgt (ook na opzegging!) van uw vereniging, vakbond, personeelsvereniging of welke andere organisatie dan ook, teken dan onderstaande petitie.

PETITIE

Ontvangers van ongewenste papieren post.

Dat er onnodig veel papieren materiaal in de vorm van brochures, nieuwsbrieven, magazines en andere info in onze brievenbussen beland, ook indien dit ongewenst is en verzender dit weet. Dat deze papieren materialen ongelezen in de prullenmand verdwijnen. Dat er sprake is van mateloze verspilling wat ten koste gaat van de portemonnaie van de burgers die het betreft en het milieu. Dat er anno 2012 alternatieven zijn in de vorm van digitale post.

Dat aan de verspreiders van deze post verplicht gesteld wordt dat zij voorafgaande aan toezending toestemming vragen aan betreffende geadresseerde. Dat het parlement wetgeving ontwikkeld wat het toezenden van ongewenste papieren post strafbaar stelt. Dat het parlement wetgeving ontwikkeld dat voorafgaande toestemming van geadresseerde nodig maakt om papieren poststukken te verzenden.

onderteken de petitie Tegen ongewenst ontvangst van papieren poststukken.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • meer dan 2 jaar geleden Leon Wolf in door ( EU ) dictators bezet Nederland Een zeer getergd mens door die papierhersenspoeling in mijn brievenbus !
  • bijna 3 jaar geleden W. Cuypers Schinnen
  • bijna 3 jaar geleden Vincent van Amstel Naarden