Tegen het nieuwe afvalbeleid van de gemeente Kampen

Door het vervangen van alle bovengrondse containers en het verwijderen van alle groene containers , zijn wij, de inwoners van de stad Kampen , genoodzaakt ons afval aan te bieden aan de zeer beperkt geplaatste kleine ondergrondse containers waar nog geen vuilniszak in past.

De inwoners van de binnenstad Kampen.

constateren dat:

Door het vervangen van alle bovengrondse containers en het verwijderen van alle groene containers uit de binnenstad van Kampen, zijn wij, de inwoners van de binnenstad, genoodzaakt ons afval aan te bieden aan de zeer beperkt geplaatste kleine ondergrondse containers waar nog geen vuilniszak in past.

Door het plaatsen van meerdere en grotere containers kan dit probleem worden opgelost. Zo zijn de containers ook bereikbaar voor onze oudere buurtbewoners en kunnen wij onze normale vuilniszakken ook legen ipv in 3 keer. 1 normale vuilniszak kost je nu bijna 5 euro omdat je deze nu in 3 keer moet legen! De kosten zijn omhoog gegaan, maar de mogelijkheden juist omlaag!

Plaatsing van veel meer en grotere ondergrondse afvalcontainers.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Kampen
28-08-2016