Stop wilde katten afschieten in Friesland en Utrecht

Heeft u een kat die vermist is dan moet u blij wezen dat u niet in Friesland of Utrecht woont. Want in deze provincies worden katten die geen huisje meer hebben afgeschoten.

Ik wil zoveel mogelijk handtekeningen in zamelen om de Partij voor de Dieren te helpen om ook in de laatste provincies het doodschieten van katten verboden te maken.

sympathisanten van de Partij voor de Dieren (PvdD)

Partij voor de Dieren (PvdD) wil dat er haast wordt gemaakt met een landelijk verbod op het doodschieten van katten. Nog steeds staan drie provincies de jacht toe, klaagt PvdD-fractievoorzitter Marianne Thieme. De partij komt in actie omdat Noord-Brabant als negende provincie tot een verbod heeft besloten. Thieme roept de regering op nu eindelijk met een totaalverbod te komen. Dan mag het ook niet meer in Friesland en Utrecht.

katten verdienen een nieuw huis in plaats van de kogel te krijgen. In Friesland en Utrecht mag nog op wilde katten gejaagd worden. 80% van katten die worden afgeschoten hebben nog een huisje.

09-04-2018
Antwoord verwacht:
06-05-2021
marije

rectificatie: ik heb een provincie onterecht in deze petitie vermeld

ik heb een provincie onterecht in deze petitie vermeld namelijk Overijsel volgens het artikel hier onder staat de link selecteer de link en kopieer het in je webbrowser. Het gaat nu nog om deze provincies Friesland, Utrecht en Noord-Brabant. En niet overijsel http://www.nu.nl/binnenland/4150261/jagers-pleiten-afschieten-verwilderde-kat.html BRON van de foto nu.nl deze foto is onderdeel van dit artikel    .

26-10-2015

partij voor de dieren wil katten afschieten snel laten verbieden

partij voor de dieren wil aschieten van wilde katten snel laten verbieden. liefe kattjes he wat nou als  dit u kat was?? je 1 van deze katten 2 jaar kwijt bent het kan wezen dat deze kat als een wilde kat word beschoud en in de provincies friesland overijsel of utrecht mogen ze wilde katten nog afschieten. moeten alle katten op twee pootjes gaan lopen met twee pootjes in de lucht van ik heb een huisje schiet mij niet neer ik ben verdwaald als deze katten geen huisje meer hadden dan verdiennen ze toch een tweede kans inplaats van een kogel teken de petitie en help partij voor de dieren ook in de laatste gemeentes dit te verbieden de plaatjes zijn van google afgehaalt sommige plaatjes kunnen auteurs recht beschermt zijn. nieuws websites kopyeer de links en plak ze in de webbrowser http://www.nu.nl/politiek/4142133/partij-dieren-wil-totaalverbod-kattenjacht.html http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/dierenpartij-stop-het-doodschieten-van-katten .

09-10-2015