Uber unfair 1

STOP UberPOP

Een einde aan illegaal, onverzekerd taxivervoer. UberPOP zorgt voor oneerlijke concurrentie ten opzichte van de professionele en gediplomeerde taxichauffeur.

UberPOP waarborgt de veiligheid van passagiers niet en stelt zich niet verantwoordelijk voor de bestuurders.

STOP UberPOP!

de organisaties en chauffeurs uit de taxibranche en wij de passagiers die gebruik maken van de taxi

Er wordt illegaal vervoer aangeboden in de vorm van UberPOP. Deze snorders worden door Uber geworven om in hun particuliere auto vervoersservice tegen betaling uit te voeren. Uber bemiddelt en stelt zich niet verantwoordelijk voor chauffeur noch passagier. Een particulier voertuig is niet verzekerd voor het bieden van betaald personenvervoer. Daarbij dient een taxi te beschikken over diploma's en certificaten. Dit schept oneerlijke concurrentie.

Een verbod, dan wel een beperking met streng toezicht op illegaal personen vervoer.

Diensten als UberPOP zijn in andere EU-staten verboden en niet zonder reden. Heeft Nederland niet geleerd van de afgelopen Taxi-oorlog?

UberPOP en soortgelijke snorderdiensten dienen verboden te zijn. Het schept onveiligheid en oneerlijke concurrentie in de markt.

06-03-2016
UberSTOP