Stop sluiting café Ditisit

Het gezellige DITISIT in Valkenswaard is door een stelletje idioten compleet op zijn kop gezet.

Een heftige gebeurtenis welke diepe sporen na zal laten bij alle aanwezigen.

Tot overmaat van ramp heeft de burgemeester het onbegrijpelijke besluite genomen café DITISIT tijdelijk te sluiten!

PETITIE

bezoekers van DITISIT vinden het besluite van de burgemeester onrechtvaardig en onacceptabel.

Café DITISIT, zijn uitbaters, medewerkers en gasten zijn in deze situatie al gedupeerd genoeg. Het is dan ook onrechtvaardig en onacceptabel dat een slachtoffer in onze samenleving gestraft wordt alsof het een dader is. Daarom vragen wij jullie aandacht om met zo velen als mogelijk deze petitie te ondertekenen. Wellicht dat we de burgemeester kunnen overtuigen van hun ongelijk. Anders hebben wij in elk geval wel onze steun betuigd!!!

Het ongedaan maken van de sluiting van Café DITISIT, waardoor uitbaters, personeel en gasten weer z.s.m. in staat worden gesteld om de draad weer op te pakken en deze periode achter zich te laten.

onderteken de petitie Stop sluiting café Ditisit.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • ongeveer 2 jaar geleden Will Cuypers Schinnen
  • ongeveer 2 jaar geleden anoniem