Stop leegstand en verbeter looppaden

Het winkelgebied in veel gemeenten neemt af en leegstand neemt toe. Looppaden zijn scheef aangelegd, losliggende stoeptegels, te hoge drempels en ga zomaar door! Niet vriendelijk voor rolstoelen, gehandicapten of slecht lopende mensen.

PETITIE

Emiel te Boekhorst & Jenny van Vuren en mede burgers

Dat er veel leegstand is en komt bij monumentale en winkelpanden. Dit verslechterd het straatbeeld en neemt de belangstelling af.
De straten en winkel gebieden steeds vaker rolstoel onvriendelijk zijn. Steeds meer losliggende stoeptegels, hoge drempels, diepe putten en hobbels ervoor zorgen dat moeilijk lopende mensen, gehandicapten of rolstoel afhankelijke mensen steeds meer ongelukken krijgen.

Dat gemeente's looppaden door heel de stad, geegaliseerd worden. Hoge drempels verlaagd worden. Diepe putten vervangen worden door platte roosters. Leegstaande winkel panden de huur verlaagd worden of een functie krijgen. Afzettingen bij werkzaamheden beperkt blijven, zodat winkelend publiek er geen last van heeft en er gewoon langs kunnen.

onderteken de petitie Stop leegstand en verbeter looppaden.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • bijna 2 jaar geleden Hendrik Jan Hanekamp deventer
  • meer dan 2 jaar geleden Will Cuypers Schinnen