stop het onrecht tegen letselschadeslachoffers

nu na 2 jaar heb ik na een bedrijfsongeval waar ik geen schuld aan had nog geen passende schaderegeling omdat de vertegewoordiger Cunnimngham and Lindsey meer bezig zijn om de door hun vertegenwoordigde partij er zo voordelig mogelijk uit te laten komen en mijn gezin kapot gaat door alle stress.

PETITIE

willen een respectvolle behandeling van letselschade slachtoffers die zichtbaar letsel hebben

wij constateren een onophoudelijke manier van traineren door vertegenwoordigers van verzekeraars om geld uit te keren terwijl er stapels documenten liggen waarin duidelijk is dat er schade is. Vooral waarin duidelijk letselschade is opgelopen door operatie, protheses, invaliditeit wordt er nog steeds gezocht of de klacht niet door een oude ziekte die misschien 10 jaar terug gespeeld heeft en daar door reden hebben om niet uit te betalen

de verzekeraars beter na te denken omdat zij met mensen te maken hebben en niet met een dossier en nogmaals als er duidelijk schade is door lichamelijk letsel er niet oneindig naar andere oorzaken wordt gezocht om zo minder uit te betalen en het slachtoffer achter laat met en gevoel van onwaardigheid en het verlies van zelfrespect want nu wordt een slachtoffer nog steeds als een fraudeur behandelt en niet als slachtoffer.

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• meer dan 3 jaar geleden Sanne van Schie-Molenkamp Den Haag DHL Driver moeder van 1 peuter
  • meer dan 3 jaar geleden walter n. davenport, jr. enkhuizen friend
  • meer dan 3 jaar geleden JACOB DIETRICH HOOGSTRA GRONINGEN(Martinistad) iedere bankier die nu nog een jaarsalaris als bonus krijgt, moet voor elk jaarsalaris extra een jaar of meer de cel in
  • meer dan 3 jaar geleden frank schoen haarlem