Stop de vluchtelingen/gelukzoekers-stroom naar centraal Europa

1.590 ondertekeningen

Het vluchtelingenbeleid in Europa werkt niet en zal nooit werken. Zie deze link: https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE

Help deze mensen in hun regio en sluit de grenzen zoals in Australiƫ. Stuur ze allemaal terug en dwing de golfstaten meer te doen en laat dan het westen meer investeren!

In Europa die geloven in opvang in de regio. Beleid nu heeft een aanzuigende werking en lost niks op.

constateren dat:

Vluchtelingenbeleid werkt niet en daardoor ontstaat een aanzuiging van deze vluchtelingen/gelukzoekers wat direct onze economie kan bedreigen en veroorzaakt al het leed wat we zien van deze vluchtelingen.

Zie link:https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE

Help deze mensen nu eens echt... in hun eigen regio en dwing de golfstaten ook vluchtelingen op te nemen. Op dit moment nemen deze landen niks op.

Grenzen sluiten naar model Australiƫ. Faciliteiten voor vluchtelingen sluiten. Alle vluchtelingen terug sturen naar herkomst. Ivesteren in opvang in de regio. Middelen beschikbaar stellen voor opvang in de regio. Golfstaten dwingen vluchtelingen op te nemen. Landen in de regio die al vluchtelingen op nemen beter ondersteunen.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Europees Parlement
05-12-2016