Stop bezoek Obama aan Nederland in maart 2014

Gezien het feit dat de Amerikaanse president Barack Obama verantwoordelijk is voor circa 500 drone aanvallen in Pakistan, Yemen en Somalië waarbij vele burgerslachtoffers vallen, vinden ondergetekenden dat hem de toegang tot Nederland ontzegt moet worden.

het Nederlandse volk

dat in maart 2014 Barack Hussein Obama in Nederland wil arriveren. In zijn functie als President van de Verenigde Staten van Amerika is hij verantwoordelijk voor de dood van zeker 1000 onschuldige burgers, waar onder meer dan 200 kinderen, bij circa 500 drone aanvallen die op zijn bevel zijn uitgevoerd in Pakistan, Yemen en Somalië, in de periode van zijn presidentschap.

dat Barack Hussein Obama de toegang tot Nederland ontzegt wordt, met uitzondering voor een bezoek aan het internationaal strafhof te Den Haag om zich daar te verantwoorden voor de dood van circa 1000 onschuldige burgers, waar onder meer dan 200 kinderen, bij circa 500 drone aanvallen die op zijn bevel zijn uitgevoerd in Pakistan, Yemen en Somalië.

18-03-2016
Johan Jongepier