Steun indoor-skatepark Hilversum

Hallo allemaal, Bij deze vragen wij jullie steun voor een indoor-skatepark voor iedereen. Een plek waar iedereen kan skaten, bmxen en inlinen. Om dit te realiseren hebben wij zoveel mogelijk handtekening nodig zodat wij met ROOD hilversum en jongeren raad hilversum onze droom werkelijkheid te maken.

Jeroen janssens en Joey terhaar ism de SP

Hallo! Onze droom is om een indoor-skatepark te kunnen realiseren in Hilversum. Dit om een plek te creeren waar alle skaters, bmx-ers, creatieve mensen en ga zo maar door zich thuis voelen en lekker hun ding kunnen doen. Wat er nu gebeurt is dat we geen plek hebben om indoor te skaten aangezien Skatepark Amsterdam de deuren heeft gesloten. En de buurtbewoners het niet op prijs stellen dat heel rollend Hilversum de parkeergarages intrekt.

ons verzoek is om een pand beschikbaar te krijgen om te te realiseren, met een subsidie. De bouw regelen wij zelf met ons leger aan man en vrouw macht die zich voor ons willen inzetten.

Hilversum
29-04-2016